Tesztfejléc

2013. január 1.

Nana

  • Kor: 14
  • Város: Budapest környéke
  • Mióta ír: Komolyabban 2011
  • Alkotási műfajok: Többségében lovestory, de mindenben szívesen kipróbálja magát.
  • Hobbi: Az írás mellett fotózással, és youtube videózással üti el szabadidejét. Kezdő urbexer. 
  • Kedvencek: Imádja Pestet, amennyit csak tud, ott leledzik, világi fanja a the grenma névre hallgató punck-rock együttesnek, oda van a converse cipőkért és vörös rózsával könnyedén levehető a lábáról. 

Úgy hiszem, senkit nem érdekel egy kisregénnyi bemutatkozás, valószínűleg ezért is kaptunk előre egy adat összefoglalót, úgyhogy most következzék pár sor tőlem. 

Vannak, akik érdekes, esetleg különleges embernek tartanak, mások inkább különcnek, ellenben abban, hogy a koromnál érettebb vagyok általában egyezik a vélemény. Szeretek az emberekkel beszélgetni, főleg a magam nézeteiről mesélni, illetve másokat hallgatni. Rengeteg youtube videót, illetve videóst nézek, illetve jó magam is gyártok vlogokat. Határozottan érdekel az ezotéria, illetve az elvontabb témák, fotózás terén is az urbex a kedvencem. Az MIISZ-nek a kezdetek óta tagja vagyok, és nagyon sokban járult hozzá jellememhez, és életemhez a társaság.
Jelenleg Pest mellett élek egy kisebb városban, itt is járok gimnáziumba, de Pesten is sokszor megtalálható vagyok, tekintve, hogy a baráti köröm túlnyomó része pesti.
Ha több is érdekel, a lenti linkeken megtalálsz.
Egyébként, nem vagyok én ennyire rideg, mint az a bemutatkozásból leszűrhető.


Elérhetőség:
Blog
YouTube
Publikus facebook (itt bárkit visszajelölök)
Vagy dobj egy emailt: lengernoriemese@gmail.com 


Írások


Az éjszaka titka

Téma: Horror
A padló nyikorgása egyre elviselhetetlenebbé vált. Minden lépésemmel újabb s újabb porfelhőket kreáltam. A folyosó végén megpillantottam egy ajtót, hol egy csöppnyi résen fény szűrődött ki. Mikor körülbelül egy-egy és fél méterre lehettem a roskadozó fatákolmánytól, az kivágódott. Először az ajtóval szemben lévő ablakot vettem észre. A telihold fénye égette a sötéthez hozzászokott szemeim. Bármennyire is ki akartam jutni a házból, megpillantottam az ablak alatt álló öreg asztalkát, melyen egy dobozka állt.

Álomvilág

Téma: Misztikus
A hó hatalmas pelyhekben szálingózott alá az égből, a vonat kerekei csikorogtak a megfagyott sínen, ám a rideg időnek ellenállva, sebesen haladt előre. A jeges szél, mely a gyorsaság következtében még hidegebbnek hatott, már vörösre csípte arcomat, de nem érdekelt, a látványért megérte megfagyni. Egyedül utaztam, így gondoltam egyet, ruháim alól kihalásztam, a láncon csüngő, kopott aranykorongot, s felnyitottam. Éjfél volt. Évek óta, minden lehetőséget megragadtam, hogy kívánhassak, ezt sem szalaszthattam el.

Testvéri szeretet, vagy szerelem?

Téma: Érzelmes
A nevem Kathe. Most tizenhat éves vagyok. Életem első tizenhárom évét, egy árvaházban töltöttem. Aztán, egy szörnyű őszi reggelen arra keltettek, hogy tizenöt percem van összecsomagolni, mert egy család örökbe akar fogadni! Engem világ életemben kiközösítettek. Még az árvaházban élő gondozók is utálta. Sose gondoltam, hogy tizenhárom nyomorúságos év után valaki megszabadít.

Egy esti metrókocsi

Bal zsebemből nagy nehezen előcibáltam a piros irattokom, és felmutattam a bérletem az ellenőrnek. Nem álltam meg, csak lassítottam tempómon. Mikor szemem sarkából láttam, hogy biccent, az irattartót visszatuszkoltam a zsebbe, és lerongyoltam a lépcsőn. A peron végébe sétáltam, és az órára lestem. Azt jelezte, másfél perc múlva beérkezik a metró. Kicsit kihajoltam a vágány felé, és távolról már láttam is a lámpák fényét. Nem figyeltem, kik várnak velem a metróra, mivel feltételeztem, hogy ilyen időben nem a legbarátibb társaság.

Egy örökké kísértő emlék

Vajon igaz, hogy szeretteink az emlékeinkben örökké élnek? Hiszen, egyszer mindent elfelejtünk. Nyomot kell hagynunk magunk után, mely megőrzi néhai valónkat. Mert ha az emlékünk is végleg oda vész, mi is.
Éreztem, ahogy darabokra törnek csontjaim. Az égető érzés borzalmas volt. Mintha a testemben belül tűz égett volna. Szörnyen fájt. Sikítani akartam, de csak a vér buggyant ki a számon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés