Tesztfejléc

2013. január 1.

Ani

  • Kor: 17
  • Város: Kunhegyes
  • Mióta ír: 4 éve
  • Alkotási műfajok: 
  • Hobbi: Olvasás
  • Kedvencek: Arctic Monkeys, Nirvana, Skillet, Bullet for my Valentine, Bastille, Supernatural, American Horror Story, Vampire Diaries


Halihó Olvasó, üdvözöllek az én kis világomban! :)

Nos, 16 éves leányzó vagyok, egy kisvárosban élem unalmas mindennapjaimat, melyeket próbálok feldobni a szünetbéli hülyéskedéssel, mindez nem esik nehezemre, hiszen eléggé kétballábas vagyok, ezzel pedig sokszor megnevettetem a baráti köröm. Eléggé barátkozós típus vagyok, ritkán zárkózok magamba, de ha ez előfordul, akkor napokig/hetekig elmélkedem az élet értelméről, arról, hogy egy-két ember vajon miért azt mondta, amit mondott.
Azt hiszem, hogy hatodikos lehettem, amikor az irodalom tanárom felfigyelt egy fogalmazásomra és azt ajánlotta, hogy próbáljak meg írni valamit, borzalmasra sikeredett. A nyakatekert mondatokat millió szóismétlés és rengeteg vesszőhiba követte. Azután jött az első pofon az élettől, az első szerelmi csalódás, amely megihletett. Mivel a legelső történetemet is közzétettem egy bizonyos fórumon, és sok pozitív véleményt kaptam, így arra gondoltam, hogy miért ne tehetnék ki másikat is, az ott kapott negatív/sértő kritikák vezettek ahhoz, hogy egészen 9.-es koromig abbahagytam az írást. Úgy gondoltam, hogy nincs szükségem erre, csak az időmet rabolja, rengetegszer feltettem magamnak azt a kérdést, hogy egyáltalán minek vágtam ebbe bele? Hiszen sem kitartásom, sem tehetségem sincs.
A középiskolában az irodalomtanárom sok olyan házi feladatott adott, melyben fogalmazást kellett írni. A második ilyen felolvasott fogalmazásom után rájött, hogy "tehetségem van az íráshoz, és nagyon szépen fogalmazok" elsőnek nem igazán hittem neki, ám mikor pozitív visszajelzést kaptam pár osztálytársamtól megfordult az a fejemben, hogy talán mégsem olyan rosszak azok a kis firkálmányok.
Az ISZ-be tavaly év végén kerültem be. Ekkor változott meg szinte gyökerestől az életem. Hiába voltak az iskolában a dicséretek, ha nem volt motiváció, nos az első verseny előtt már ismét volt értelme írnom...azóta pedig meg sem állok, egyszerre dolgozok az egyik osztálytársammal közösen egy pályázatra és emellett írogatok ezt-azt.
Az írás mellett érdekel még a színészkedés, -amelyet már 6. éve űzök több-kevesebb sikerrel. Nagy álmom, hogy szinkronszínészkedéssel foglalkozzak. Emellett szeretném, hogy megjelenjen pár könyvem/könyvsorozatom. Sokszor túl sok ötletem van, kavarognak a fejemben a helyszínek, szereplők, tulajdonságok, mondatok és cselekedetek.Olyan is megtörtént már velem, hogy megálmodtam egy történetet..(különös, hogy mikre képes a tudatalattim.)

Eléggé lassan alkotok, ami annak tudható be, hogy amit egyszer papírra vetek azon nem sűrűn szeretek változtatni, így a lehető legalaposabban gondolom át, hogy mikor, mit és hogyan karcoljak a papírra.
Zene terén mindenevő vagyok, van amit elviselek, van amit szeretek és olyan is akad ami hónapokig dübörög a hangfalból, a szomszédaim örömére. Filmekben leginkább a fantasyt, vígjátékot szeretem, de a horrort sem vetem meg. A kedvenc sorozataim közé tartozik például a(z): Vámpírnaplók és az Odaát.
Azt még tudni kell rólam, hogy imádom a véres, rejtélyekkel/fordulatokkal teli, olvasnivalókat/filmeket, az ilyen könyveket sokszor pár nap alatt kivégzem. Az is előfordult már, hogy hajnal 4-kor még olvastam és 6-kor pedig keltem, hiszen nem áll meg az élet attól, hogy egy könyvet veszek a kezembe..vagyis...


Elérhetőségek:
E-mail cím: ani175@freemail.hu

Jó Olvasgatást! :) - Ani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés