Tesztfejléc

2013. január 1.

Reasy Brown

  • Kor: 17 év
  • Város: Szeged
  • Mióta ír: 4 év
  • Alkotási műfajok: Misztikus, fantasy, dráma
  • Hobbi: Írás, PC játékok
  • Kedvencek: Skillet, Rise Against, Foo Fighters, Csillagkapu, Breaking Bad, Guild Wars, Tomb Raider, Hearthstone

Reasy Brown (vagy rövidebben ReasyB) álnév mögé bújva ténykedek az interneten nap mint nap, hosszú - gyakran értelmetlen - órákon keresztül.
A monitor mögött ez a név egy tizenhét éves kamaszfiút takar, aki Szegeden lakik és egy itteni gimnázium kéttannyelvű osztályába jár jelenleg. Amúgy pszichopata, mazochista és skizofrén vagyok.

Az írással 2011 januárja óta foglalkozom, akkor még csak poénból kezdtem el egy online játék fórumára rajongói történetet, amolyan "fanfictiont" írni. Az ottani olvasóknak a fantáziám és a történet ötletvilága tetszett meg - hisz minőségileg az az írás... ehh, mondjuk úgy, kezdő voltam. Ezután viszont már folyamatosan kezdtem egyre komolyabban venni az írást, hisz az itteni olvasók rengeteget bátorítottak.

A Missz-nek szinte a kezdetek óta tagja vagyok, és ahogy magát az írást, ezt a társaságot sem vettem komolyan sokáig, de később, ahogyan kezdett az írói csoport egy baráti társasággá átformálódni, úgy én is részt vettem ebben a folyamatban. Nagyszerű emberekkel ismerkedtem meg, rengeteg barátot szereztem, sok mindenen mentem keresztül velük, és sok helyzetben nyújtott menedéket ez a kis társaság. Úgy érzem, néha talán még ők sem tudják mennyire fontosnak találom őket.
Nos... Nem is tudom, van-e még más. Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki ~

Elérhetőség:
E-mail: reasybrown@gmail.com

Ennyit magamról, következzenek az írásaim, alig pár centivel lejjebb :)
Jó szórakozást, akármelyiket is olvasod!

Írások


Vörös

Téma: Misztikus
A szín, mely folyton csak követ, életünk minden egyes sikátorában. Bennünk van, ott folyik az ereinkben, felépít minket, éltet. Alkot, díszít, készít és kecsesít. Szemünk is rá fókuszál először – mindig egy lépéssel előttünk jár. Tudja, mit kell tennie, magabiztosan cselekszik, hisz ő a játékmester. A játékmester, aki nem ismeri a szabályokat.

Ádám és Éva

Téma: Sci-Fi
– Üdvözlöm a Sila fedélzetén, kapitány! Én Eva vagyok, én leszek az ön személyes tanácsadója az utazásunk során! – köszöntött fülbemászó, bájos hangon egy fiatal hölgy, amint beléptem az imént említett űrhajó fedélzetére. Első pillantásra ugyanolyan volt, mint a többi, azonban közelebbről megnézve minden apró része csillogott-villogott, kívülről és belülről egyaránt. Nem meglepő, hiszen alig pár napja készült el a Niaya bolygó legújabb csodája: ez a hajó, a Sila.

Báb

Téma: Érzelmes, dráma
,,Az új pillangó hátrahagyja hajdani bábját, melyben Te voltál''

>>Olvasd el>>





Mindörökké magyar

Nagyon régi írás, még nem feljavított!
1956, október 26; Budapest

Ákos egy másik társával rohant a lépcsőház keskeny falai közt. A szovjet tankok hamarosan elérik a mozit, ők pedig ezt szerették volna megakadályozni.
Beértek egy poros, lakatlan szobába. Az egyetlen fellelhető tárgy az ablakba készített molotov koktélok voltak. A szoba két ablakkal rendelkezett - üveg természetesen már egyiken sem volt. Mindkettő párkányában ott pihent kettő-kettő üveg, teljesen előkészítve a használatra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés