Tesztfejléc

2013. január 1.

Rae Keels

  • Kor: 22
  • Város: Budapest 
  • Mióta ír: 12 éves kora óta
  • Alkotási műfajok: Dráma, érzelmes
  • Hobbi: Fotózás, futás, olvasás
  • Kedvencek: Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, Ransom Riggs: Üresek városa
    Film: Gru, Mansfeld, Meseautó, Kettőn áll a vásár
    Sorozat: Hacktion, ER, Pretty Little Liars és The Fosters
    Együttes: Nirvana, Tankcsapda, Edda, Tyler Ward


  • Üdv néked Idegen!


    Nem szeretnék én itt, hosszadalmas mesélésbe bocsátkozni, így azonnal a közepébe vágnék. 1992. januárjában lett elegem az anyaméhből. Az órát nem tudom, hogy mikor is születtem pontosan, de most komolyan...Van fontosabb dolga akkor az embernek, sem minthogy az órát fürkéssze.

    Katalin a nevem, de csak és kizárólag a Katát vagyok hajlandó meghallani. Na jó, azért akadnak kivételek. Ezek közé tartozik a Kacu és a Bogyó.
    A hajam rövid, melírozott. Alapjáraton mindig is világos színű volt a hajam, tízen éves koromtól, meg már kimondottan szőkének mondhatom magam. Testalkatom átlagos, alacsony vagyok.

    Kreatív embernek tartom magam. A kézügyességem a rajz terén egész elfogadható, a varrás és a főzés nem az én asztalom. Az írás az én "FŐ" hobbim. Bár csak elfogadható szinten tudom ezt kamatoztatni, én élvezem. Mindig is az irodalom állt hozzám közel, a reál tantárgyakkal még a köszönő viszonyt sem tudtam megközelíteni. (:

    Belső tulajdonságaim közé tartozik, a kedves, megértő, izgulékony és az érzelmes. Nem viccelek, még egy vígjáték meghatóbb pillanata is képes könnyeket csalni a szemembe.
    Türelmetlen típus vagyok. Egy valamihez vannak kötél idegeim és az a gyerekek. Világéletemben óvónő szerettem volna lenni, de erről közép suliban letettem. Bánom e? Nem.

    Azt hiszem ennyi amit tudni kell feltétlenül rólam. (:

    Szép napot: Rae

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Keresés