Tesztfejléc

2013. január 1.

Katie


  • Kor: 14
  • Város: Dunaharaszti
  • Mióta ír: 2 éve
  • Alkotási műfajok: 
  • Hobbi: Tánc
  • Kedvencek: Vadfruttik, Punnany, Grecsó Krisztián, Grecsó Zoltán, Simon Márton, Éhezők Viadala, Zabhegyező, Ragyogás, nem akarom tovább sorolni, mert pisilnem kell

  • Köszöntelek titeket nomád népek, kik szerencsétlen katasztrófa során keveredtetek ide! 
    Azt hiszem az én bemutatkozásom egy cseppet más lesz, mint társaimé, és előre kell, hogy tájékoztassalak benneteket, nem csak ebben lógok ki a sorból. 
    A koromat nem szeretném felfedni, részben azért, mert hol többnek, hol kevesebbnek érzem magam, és részben azért, mert én nem tartom fontosnak. 
    A biztonság kedvéért tisztáznám, hogy a nőstény egyedek csoportját bővítem. Hétköznapokon a Titi becenévre hallgatok, amit egy számomra fontos embertől kaptam, úgyhogy szeretem, bármennyire is közönséges. Amúgy sokan hívnak Bettinek, abból eredően, hogy Bettina a tisztességes nevem. Az írói nevem egy meséből kaptam, cím szerint a Hortonból. Ez azt hiszem elárulja mesefüggőségemet. 
    Azt hiszem ezzel áttérhetünk a belsőbb információkra, minthogy mind írásilag, mind személyiségileg egy elvont alakra számítsatok. Nem tudom elmondani honnan eredően, mert a családunkban sem tudok felmutatni ilyet, de engem mindenek felett a színészet foglalkoztat. Mióta négy évesen láttam a Pán Pétert a színházban, másnap úgy mentem óvodába, hogy én színésznő leszek, és én ezt töretlenül máig így gondolom.
    Ennek érdekében versmondó versenyek, mesemondó versenyek rendszeres alakja vagyok, zongorázni tanulok, énekelek, táncolok, és többek közt ezért is írok. 
    A táncolást ugyan az elhivatottság miatt kezdtem, de mint a csapat, a kultúra, a mozgás szépsége magával ragadt így mára ez is a részem. 
    Végül, hogy hogyan is kerültem ide? Őszintén fogalmam sincs. Halvány emlékem szerint, Reasy barátunk iktatott be egy versenybe Nanán keresztül, és onnan Ben* addig erősködött, míg felvételt nem nyertem.
    *Ben: volt ISZ-es tag


    Írásai





    Cím
    Téma
    Dátum
    Népszerűség 
    Horror
    2013. Július
    ★★★★
    Érzelmes, kaland
    2013. Június
    ★★★
    Mese
    2013. Március





    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Keresés