Tesztfejléc

2013. január 1.

Sasi

  • Kor: 15
  • Város: Veszprém (környéke)
  • Mióta ír: 4 éve
  • Alkotási műfajok: Sötét
  • Hobbi: Rajzolás, varrogatás, videójátékok, zongorázás
  • Kedvencek: Túl sok van~

Üdv néked vándor.

Ha ez egy bemutatkozás, a nevemmel kellene kezdenem, ami pedig nem más, mint Sarolta, becézve Sasi. ( Nem sasolok semmiféle sasokat, ha bárki ilyesforma ostoba "viccekkel" próbál közeledni hozzám, azt garantáltan kizárom az életemből. )

Krisztus születése után pontosan 1998 évvel később születtem meg. (Ha nem esett volna le: 1998. december 25.-ének hajnalán születtem.) Sötétbarna hajjal és barna szemekkel vágtam neki ennek az életnek nevezett játéknak, melyet szándékomban áll megnyerni. Közepesen magas és átlagos testalkatú lány vagyok. Nem túl különleges, nem igaz? Személyiségemet egyszerűen megnevezhetném a már létező nevekkel, mint például "melankolikus", vagy "flegmatikus", vagy "semleges jó", esetleg "INFP" ( a horoszkópokat fel se sorolom ). Egyszerűsítve: magamba forduló művészlélek vagyok, aki szeretné valahogy jobbá tenni a világot. Hűséges vagyok azokhoz, akik fontosak nekem, s bárki életéért eldobnám a sajátomat. Általában szótlan vagyok és nem közeledek másokhoz. Ennek következményeképp nekem nincs olyanom, akit mások "legeslegjobb barátnak" neveznek. De nem utálom az embereket. nagyon is szeretem őket. Csak nem bírok nyugodt lenni a közelükben.
Nagyon közel érzem magam a virtuális világához, ezért sok időt töltök gép előtt. Ez néha videó-, sorozat- vagy filmnézéssel telik, máskor rajzolással, videójátékozással, vagy csak neten szörföléssel. Szeretem az animációs filmeket és a szerepjátékokat. A legkedveltebb játékkészítőm a BioWare.
Ezen elfoglaltságokon kívül még szeretek zongorázni, olvasni, tanulni (nem úgy mint egy stréber, hanem mint egy kíváncsi személy), mozogni és zenét hallgatni. Kedvelt műfaj számomra a metál, a filmzene és az a valami amit a többség egyszerűen "EPIC"-nek hív. ... Mellesleg szeretem a tésztás ételeket, kezdve a lasagne-val. 
Az írás (őszintén szólva) nem az én "területem". Viszont, az emberek azt mondják, hogy egészen jól rajzolok. Így a rajzolást gyakran művelem, és fejlődök is. Így is tagja lehetek ennek a nagyszerű csapatnak, amit ti "MIISZ" néven ismertek. Minden taggal van valahol egy közös pontunk, így nem túl nehéz megérteni egymást, ettől pedig boldog vagyok, s (flegmaság ide vagy oda ) biztosan tudom, hogy szeretem őket.
Mit mondhatnék még? Veszprémtől nem messze lakom egy jó kis faluban a három kistestvéremmel, szüleimmel, valamint az állatainkkal. A három nagytestvérem a kirepülés folyamatában van. Igen, ez velem együtt hét testvér, melyben én vagyok a 4-es számú. 
Érezd jól magad a blogon!

Elérhetőségek:
E-mail: miisz.art@gmail.com "Sasi" névre címezve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés